Zwroty, wymiana i reklamacje

Informacje dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji znajdują się również w Regulaminie sklepu Sahaja Lingerie.

Zwroty, wymiana i reklamacje

Bieliznę z klasycznej rozmiarówki, która nie jest szyta na miarę, produkty niepersonalizowane, można zwrócić/wymienić w ciągu 30 dni.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.1. Klient, będący Konsumentem może odstąpić bez podania przyczyny od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl Produktów, które zostały określone w punktach 9.1.6 i 9.1.7.

1.2. By skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Zwrotu e-mailowo na adres sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Sprzedawca prześle Formularz Zwrotu i poinformuje o dalszym postępowaniu.

1.3. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i dowodem zakupu (paragonem lub potwierdzeniem przelewu) na adres Sprzedawcy:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.

1.4. Czas na zgłoszenie chęci Zwrotu e-mailowo oraz doręczenie zwrotu do Sprzedawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.

1.5. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Zwrotu Konsumenta, licząc od dnia odebrania przesyłki przez Sprzedawcę.

1.6. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 

1.7. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta tj. bielizna z klasycznej rozmiarówki. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar.

1.8. Za dokonanie Zwrotu uważa się wypełnienie Formularza oraz doręczenie przesyłki pod adres Sprzedawcy w ciągu 30 dni od doręczenia do Klienta zamówienia.

1.9. Od dnia 25.10.2021r do Zamówienia dołączamy woreczek na produkty, który jest integralną częścią zamówienia i podlega zwrotowi w przypadku zwrotu całości Zamówienia. Jeżeli nie zostanie zwrócony, Sprzedawca potrąca kwotę 10zł z kwoty należnej do zwrotu. Kwota nie jest potrącana jeżeli Klient podczas składania zamówienia zrezygnował z gratisu lub zwracany produkt jest jedynie częścią zamówienia.

1.10. Koszty dostarczenia do Sprzedawcy Zwrotu Produktu ponosi Konsument.

1.11. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy, w przeciwnym razie Sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o procent uszczerbku.

1.12. Skutki odstąpienia od umowy – Konsument otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Sprzedawcy z kosztami wysyłki w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę  zwrotu.

1.13. Zwrot należności dla Konsumenta dokonany zostanie na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.

1.14. Jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta lub nosił ślady używania, Sprzedawca  ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o procent uszczerbku, a w przypadku zwrotu Zamówienia po terminie 30 dni, nie przyjąć zwrotu.

1.15. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

WYMIANA

2.1. Klient, będący Konsumentem może wymienić Produkt zakupiony za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sahajalingerie.pl bez podania przyczyny na inny Produkt.

2.2. Wymianie podlegają jedynie produkty z klasycznej rozmiarówki o ile rozmiar pożądany przez Klienta jest dostępny.

2.3. Aby skorzystać z wymiany, Konsument ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć wymiany e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com z informacją, na jaki Produkt ma zostać dokonana wymiana.

2.4. Czas na zgłoszenie chęci wymiany oraz doręczenie produktu do wymiany do Sprzedawcy wynosi 30 dni zwykłych i liczony jest od dnia odebrania przesyłki z Zamówieniem przez Konsumenta bądź wyznaczoną przez niego osobę trzecią.

2.5. Sprzedawca po otrzymaniu e-maila od Konsumenta poinformuje go o istnieniu lub braku możliwości wymiany Produktu.

2.6. W przypadku stwierdzenia możliwości wymiany Sprzedawca prześle Formularz Wymiany. Konsument przesyła wydrukowany wypełniony Formularz Wymiany wraz z produktem i paragonem/ dowodem wpłaty na adres Sprzedawcy w ciągu kolejnych 14 dni zwykłych:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk


dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.

2.7. Jeżeli cena nowego Produktu jest wyższa niż Produktu pierwotnego, Konsument jest zobowiązany uregulować różnicę w cenie dokonując wpłaty na rachunek wskazany przez Sprzedawcę. Jeżeli niższa – Sprzedawca zwraca różnicę w cenie na rachunek bankowy Konsumenta.

2.8. Sprzedawca w ustalonym nowym terminie z Konsumentem prześle nowy Produkt na koszt Konsumenta lub na zasadzie poniższej promocji.

Zasada promocji “wymiana na nasz koszt” – jeśli Sprzedawca wysyła nowy produkt na swój koszt, a Konsument jednak wyrazi chęć jego zwrotu – przy zwrocie należności za zamówienie potrącana jest kwota wysyłki według cennika na stronie Sklepu.

2.9. Zwrotowi ani wymianie nie podlega towar spersonalizowany i szyty na wymiary podane przez Klienta oraz modele odzieży, w których były dokonywane zmiany w stosunku do pierwotnego modelu na życzenie Klienta, w tym bony podarunkowe z określoną datą ważności. Wszystkie powyższe sytuacje rozpatrywane są indywidualnie. 

2.10. Zwrotowi podlegają wszystkie produkty nie wymagające szycia na konkretne wymiary Klienta. Klient może również wymienić gotowy produkt na inny rozmiar z klasycznej rozmiarówki.

2.11. Za dokonanie Wymiany uważa się wypełnienie Formularza, doręczenie przesyłki pod adres Sprzedawcy i ponowną wysyłkę nowego Produktu do Konsumenta.

2.12. Koszty dostarczenia do Sprzedawcy wymienianego Produktu oraz nowego Produktu do Konsumenta ponosi Konsument.

2.13. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, zapachu, musi zostać przesłany w stanie nienaruszonym do Sprzedawcy.

2.14. Wymiana nie przysługuje Konsumentowi jeśli zwrócony Produkt będzie uszkodzony z winy Konsumenta, nosił ślady używania lub jeśli Konsument będzie chciał wymienić produkt po terminie. W takim przypadku Sprzedawca odeśle pierwotny Produkt do Konsumenta na koszt Konsumenta nie dokonując wymiany.

REKLAMACJA

3.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego w Sklepie Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

3.2. Klient ma obowiązek zgłosić Sprzedawcy wszelkie braki lub niezgodności w Zamówieniu w ciągu 14 dni zwykłych od odebrania przesyłki z Zamówieniem. Jeżeli braki nastąpiły w skutek uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika – w ciągu 3 dni zwykłych od odebrania przesyłki.

3.3. Aby skorzystać z prawa do Reklamacji z tytułu rękojmi w przypadku wadliwego Produktu, Klient ma obowiązek w pierwszej kolejności zgłosić chęć Reklamacji e-mailowo na sahaja.lingerie@gmail.com, po czym Sprzedawca prześle Formularz Reklamacji i poinformuje o dalszym postępowaniu.

3.4. Reklamacje dotyczące wad produkcyjnych lub nieprawidłowego odszycia rozmiaru Produktów będą uwzględniane wyłącznie w przypadku Produktu, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony przez Klienta i jest kompletny.

3.5. Po otrzymaniu e-mailem Formularza Reklamacyjnego, Klient przesyła wydrukowany wypełniony Formularz wraz z produktem i paragonem/ potwierdzeniem płatności na adres Sprzedawcy w ciągu 14 dni zwykłych od zgłoszenia istnienia wady Produktu:

Sahaja Lingerie
Aleja Wojska Polskiego 20/6
80-277 Gdańsk

dowolną formą wysyłki z numerem śledzenia np. list/ paczka Poczta Polska, Kurier.

3.6. W przypadku Reklamacji, Klient może żądać naprawy, wymiany produktu lub zwrotu należności za zamówiony produkt. Sprzedawca w ciągu 14 dni zwykłych ustosunkuje się do Reklamacji Klienta, licząc od dnia odebrania przesyłki z produktem przez Sprzedawcę.

3.7. W przypadku uznania Reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi koszt odesłania zamówionego Towaru w kwocie pieniężnej, odpowiadającej najtańszej dostępnej w sklepie internetowym www.sahajalingerie.pl formy przesyłki.

3.8. W przypadku odrzucenia Reklamacji, koszt dostarczenia Produktów do Sprzedawcy ponosi Klient.

3.9. Skutki uznania Reklamacji – Klient otrzyma zwrot wartości Produktu w kwocie, którą uiścił na rzecz Sprzedawcy w ciągu 14 dni zwykłych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.

3.10. Zwrot należności dla Klienta dokonany zostanie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

3.11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Koszyk

Darmowa dostawa od 500zł w Europie

Gwarancja dostawy przed Świętami - dostawa w Polsce
dla wszystkich zamówień opłaconych do 18.12 włącznie

Powiadomienie o dostępności Poinformujemy Cię, gdy produkt ponownie pojawi się w magazynie. Zostaw poniżej swój adres e-mail.
Przewiń do góry